بلفی کارت و سارا

من سارا هستم، ۲۰ سالمه و دانشجوی دانشگاه آزاد. امروز وقتی داشتم به دانشگاه  می‌رفتم، یاشار، یکی از دوستان قدیمی‌ام، برام پیامک فرستاد. خیلی خوشحال شدم، چون دعوتنامه‌ای برای عضویت در وبسایت بلفی کارت بود. تصمیم گرفتم همین موقع عضو بشم!

ویژگی های بلفی برای مشتریان نهایی

عضویت در بلفی کارت

همانطور که پیام یاشار را می‌خواندم، روی لینک کلیک کردم و وارد وبسایت بلفی کارت شدم. خیلی راحت و سریع ثبت‌نام کردم و به محض عضویت، پیام تبریک و ۵۰۰۰ بلفی پوینت دریافت کردم.

آشنایی با ربات تلگرام بلفی

بعد از عضویت، وارد صفحه ویژه مشتریان نهایی شدم و با ربات تلگرام بلفی به نام Bloyal4years آشنا شدم. این ربات برای درآمدزایی و کسب امتیازات مختلف طراحی شده بود. خیلی هیجان‌زده شدم و تصمیم گرفتم بیشتر باهاش آشنا بشم.

بررسی منوهای ربات

بعد از متصل شدن به ربات، شروع به بررسی منوهای مختلف آن کردم. منوهایی مثل کیف پول، استخراج،ایردراپ،دوستان. امکانات ربات خیلی جالب بود و کلی امتیاز هم می‌شد ازش گرفت اما یک گزینه هم داشت که کسب و کارهای اطرافتو پیدا کنی.

کیف پول و امتیازات

وارد منوی کیف پول شدم و ۷۰۰۰ بلفی پوینت که تا الان به دست آورده بودم را مشاهده کردم. این امتیازات را می‌توانستم در شبکه بلفی خرج کنم یا حتی به دوستانم انتقال بدم. خیلی خوشحال شدم.

مشاهده لیست ماموریت ها

وقتی وارد منوی ماموریت ها شدم، لیست ماموریت ها و امتیازات مربوط به هر کدام را دیدم. مثلا دعوت از دوستان برای خرید اکانت تجاری باشگاه مشتریان بلفی، ۵۰۰,۰۰۰ بلفی پوینت داشت! یا حتی بازی‌ها !

انجام ماموریت ها و بازی‌ها

تصمیم گرفتم یکی از بازی‌های ربات را امتحان کنم. بازی ضربه زدن به صفحه نمایش. هر بار که بازی می‌کردم، بلفی پوینت بیشتری جمع می‌کردم. حسابی سرگرم شدم و کلی امتیاز گرفتم.

دعوت از دوستان

این تازه شروع ماجراست. هنوز کلی امکانات و ماجراهای هیجان‌انگیز در انتظارم هست. باید حتما به دوستانم هم بگم تا اونا هم عضو بشن و از این امکانات استفاده کنن!